बाँकी कविताहरु - १

सुलोचना मानन्धर धिताल - जीवन / पार्वती / लक्ष्मीपूजा
टंक वनेम - असुरक्षा
विमला तुम्खेवा - आवाज
दिल रस्ता भक्ति नेपाली - न माग माटो
दिलिप योन्जन - म त्यसबेला तिम्रो सिपाही बन्नेछु
इश्वर चाम्लीङ्ग - तिमी
मुकुल दाहाल - सीमातीत सीमान्त
गीता त्रिपाठी - विना वजनका मान्छेहरू
छबिरमण सिलवाल - तितो यथार्थ
दिलिप योन्जन - जिन्दगीको गन्तब्य
चन्द्र गुरुङ - नयाँ नेपाल
मीन द्वन्द्वी- हैजाले लान नसकेकाहरु
लक्ष्मी माली - .....
रमेश श्रेष्ठ - नदी उत्सव
विश्वास दीप तिगेला - मेरो गाँउटोल
इश्वर चाम्लीङ्ग - वीर गोर्खाली
दिलिप योन्जन - जुन
गोपालप्रसाद रिमाल - एक दिन एकचोटि आउँछ
दिल साहनी - देश कसको हातमा छ
मनरुप नेप्च्युन - यक्ष प्रश्नहरु
प्रकाशकृष्ण "बाक्सिला" - क्याक्टस, उँट, मरुभूमि र म
मन्जुल - कविका प्रियतम हरफहरू
शिव प्रकाश - मान्छे खोजीको नियात्रा
श्रवण मुकारुङ - बिसे नगर्चीको बयान
विमल निभा - शब्दकोष
स्नेह सायमी - रिमोट कन्ट्रोलर
स्वप्निल आचार्य - राजकुमारी
छविरमण सिलवाल - पिलो
छक्कु उदासी - आमा
जगत नवोदित - हामी गधाहरु भारी बोकिरहेछौं
जोतारे धाईबा - र...........
केदार श्रेष्ठ - म कसरी तिम्रा गीत गाउं ?
सरोज धिताल - चित्रकार
तुलसी दिवस - हृदयको बालक
सरुभक्त - इतर समय
चन्द्र गुरुंग - हिमाल, पहाड र तराइ
राजन मुकारुङ - शून्य अवतरण
सबिना सिन्धु - लोरिमालाई चिठ्ठी
जंगब चौहान - मेरो परिधीमा तिमी
अम्बर गुरुङ - म अम्बर हुं
हाङयुग अज्ञात - हिंसाको बुद्ध
पारिजात - जुनी काट्नु - एउटा बाजी
ध्रुव थापा - कालो वादल छायो
बाल चन्द्र पोख्रेल - माटाको माया
दामोदर नेपाल - मेरो देश
जैकी मोजाहु - चन्द्रकला
शिव प्रकाश - एउटा योद्धाको खोजी !
गोपाल प्रसाद रिमाल - आमाको सपना
सरोज धिताल - शहर, पर्वत र मेरो छिमेकी
धुव थापा - तिम्रो यादमा
नीरा शर्मा - अतीत र वर्तमान
मोहन कोइराला - प्यारो प्यारो मेरो लोभ
विवश वस्ती - जब घर फर्किएँ
नकुल सिलवाल - सालिक
स्वप्निल स्मृति - सपना-१
श्याम रिमाल - आफ्नै चश्मा
अभि सुवेदी - आजकल मलाई
मीनबहादुर विष्ट - जरसाहेबको कुकुर
बालकृष्ण सम - इच्छा
उषा शेरचन - युद्धलाई रोक्न सकेका छैनौ
भीमनिधि तिवारी - काम्यो लुगलुग त्यो
विजय सुब्बा - बन्दुक
विमला तुम्खेवा - सिमलको नाङ्गो हाँगा
गीता सन्ताप - असम्भव प्रयासहरु
इश्वर वल्लभ - मानिसको पयर
चंकी श्रेष्ठ - तिम्रो अनुहारको ऐना
नवराज सुब्बा - पर्यटक
टंक सम्वाहाम्फे - हातहरु
विक्रम सुब्बा - निरंकुश काठमाण्डु !
वैरागी काइला - मातेको मान्छेको भाषण माध्यरातपछिको सडकसित

No comments: